فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

ساخت وبلاگ

سایت شرکت سیگما آلدریچ یک وبسایت معروف است که همه کم و بیش با آن آشنایی داریم. خدمات این وب سایت در حوزه تامین و فروش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی، سرویس خدمات، مشاوره فنی و تامین تجهیزات و مواد و لوازم مورد نیاز برای صنایع مختلف می باشد. شرکت سیگما آلدریچ، تعداد زیادی مراکز نمایندگی معتبر فعال در کشورهای مختلف جهان دارد. نمایندگی سایت سیگما آلدریچ در ایران نیز بر اساس همین اهداف فعالیت می ‌کند.

 بیشتر از ۹۰ درصد از مواد شیمیایی و تجهیزات و لوازم که در سایت سایت شرکت سیگما آلدریچ ارائه شده اند، نیاز بزرگی از بخش دانشگاهی، آزمایشگاه های علمی و تحقیقاتی و مراکز دانش بنیان را پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر شما نیاز به این چنین موادی برای انجام تحقیقات خود دارید به طور قطع نمی توانید به صورت شخصی یک محصول را سفارش دهید؛ این کار را برای شما سخت خواهد بود! چرا که نیازمند گذر از مراحل قانونی و حقوقی برای ارسال مواد شیمیایی از سایت شرکت سیگما آلدریچ به ایران است.

سایت شرکت سیگما آلدریچ به آدرس www.sigmaaldrich.com به صورت آنلاین قابل دسترسی است. اگر این وب سایت را در موتورهای جستجوگر، جستجو کنید به صفحه اصلی وب سایت هدایت می شوید که در آنجا بخش های مختلفی وجود دارد. در قسمت بالای سایت، محصولات، خدمات و مهمترین فعالیت های شرکت، مشخص شده که به صورت دسته بندی شده و طبقه بندی شده به صورت زیرشاخه ها قابل دسترسی است. به طور مثال شما مشاهده می کنید که بیشتر از ۲۰۰ هزار محصول در سایت شرکت سیگما آلدریچ ارائه می شود. همچنین بیشتر از ۵۰۰ عنوان خدمات در حوزه‌ های مختلف در این وبسایت دسته ‌بندی شده است.

در سایت شرکت سیگما آلدریچ، موقعیتی فراهم شده که هر مشتری می تواند یک اکانت یا حساب کاربری برای خود ایجاد کند و از آن طریق، سفارش های خود را ثبت نماید. سیستم پشتیبانی از مشتریان و ثبت سفارش خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی یا لوازم و ابزارها از طریق سایت شرکت سیگما آلدریچ امکان پذیر است.

در قسمت دیگری از سایت شرکت سیگما آلدریچ، حوزه های مختلفی که محصولات سیگما آلدریچ و مواد شیمیایی این شرکت قابل استفاده هستند به صورت دسته بندی به همراه با یک تصویر قابل مشاهده است. به طور مثال، در یک قسمت، مواد شیمیایی بخش شیمی؛ در قسمتی دیگر، مواد مربوط به علوم بهداشت تغذیه و زیست شناسی و در بخش های دیگر، علوم مربوط به مواد  و واکنش ها عنوان شده است.
 

در سایت سیگما مواد شیمیایی مختلف و متنوعی معرفی شده است. بیش از 200.000 مواد شیمیایی و محصول آزمایشگاهی در این سایت وجود دارد. سیگما آلدریچ یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی است.

در سایت سیگما مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی متفاوتی معرفی شده است. اما مواد شیمیایی مختلف چه کاربردهایی در زندگی روزمره دارند. امروزه شیمی کل زندگی بشری را در اختیار گرفته است. بشر توانسته از طریق علم شیمی بسیاری از محصولات و مواد کاربردی و مورد نیاز خود را بسازد.

دسته بندی محصولات شرکت دایا اکسیر

خرید آنتی بادی

لیست محیط کشت های میکروبی

خرید رنگ ها و معرف های آزمایشگاهی

قیمت آنتی بیوتیک آزمایشگاهی

 

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

اس آلفا متیل بنزیل ایزوسیانات

ان آلفا 2و 4 دینیترو5 فلوروفنیل ال آلانین آمید

3-آمینو سالیسیلیک اسید

بنزوتریازول

1-2 پریدیلازو-2-نفتول

بافر

آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

 

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 81 تاريخ : 29 / 9 / 1401 ساعت: 13:54

برای فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به روش سنتی از طریق خرید از فروشگاه‌های فیزیکی موجود در سطح شهر و کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید کننده است و روش مرسوم این روزها از فروشگاه‌های اینترنتی مواد شیمیایی می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی توسط متخصصان یا دانشجویان شاغل در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. نوع مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد استفاده عمدتا بستگی به نوع آزمایش‌های انجام شده توسط دانشجویان یا محققان دارد.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی که بطور منظم از نمایندگی‌های معتبر از جمله شرکت دایا اکسیر انجام می‌شود، دارای کیفیت بهتر و ایمن تر و قیمت‌های مناسب تر و مقرون به صرفه تر هستند. استفاده از عینک، دستکش، کلاه و به طور کلی پوشش ایمنی در کار با مواد شیمیایی آزمایشگاهی لازم و واجب است.

مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی از بهترین و معتبرترین برندهای خارجی، خرید از نمایندگی‌های معتبر این برندها است. یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین شرکت‌های نمایندگی برند مرک، شرکت دایا اکسیراست. این شرکت برای فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای فروشگاه اینترنتی معتبر و تایید شده است که با ورود به سایت این فروشگاه، مشاهده عکس‌ها و توضیحات محصولات و تماس با کارشناسان، می‌توانید خریدی راحت و هوشمندانه داشته باشید.

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید مواد شیمیایی و دارویی در جهان شرکت مِرک (Merck)  است که در صنایع مختلف شیمیایی مطرح است در حال حاضر از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان بشمار می رود. و درحال حاضر ده هزار ماده شیمیایی آزمایشگاهی مرک و بیش از 40 هزار محصول تخصصی تولید می کند.

شرکت دایا اکسیر به عنوان وارد کننده و نمایندگی رسمی شرکت مرک با تجربه چندین ساله خود در زمینه خرید مواد شیمیایی مرک و واردات و فروش مواد آزمایشگاهی مرک و همچنین دسترسی به منابع معتبر آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی می باشد. دایا اکسیر به عنوان نماینده مرک با دسترسی به سایت مرک مواد شیمیایی تامین کلیه محصولات مرک اعم از مواد شیمیایی آزمایشگاهی، اسیدها، بافرها و لیست محیط کشت های میکروبی و سلولی را با شرط سلامت ماده تضمین مینماید.

 

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

آمبرلیتIRA-400  فرم کلرید

تری هگزیل آمین

سیلیکات آلومینیوم

بنزوتریازول

1-2-پریدیلازو-2-نفتول (PAN)

بافر

معرف مورکسید

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 103 تاريخ : 28 / 9 / 1401 ساعت: 14:47

انواع مختلفی از فروشگاه ها و وب سایت های آنلاین وجود دارد که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی را انجام می دهند؛ هرکدام از این فعالیت ها، مزایا و معایب خود را دارند.

تقریباً هر آنچه را که احتمالاً فکر می کنید در دسترس است؛ خواه بخواهید بفروشید یا بخرید، همه در وبسایت های آنلاین مواد شیمیایی فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی موجود هستند.

در این صورت می توانید برای خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی به موارد زیر دقت کرده و برای خرید اقدام کنید:

  • طبقه بندی آنلاین مواد شیمیایی در سایت های شرکتی و معتبر، شبیه به طبقه بندی های روزنامه های سنتی است. به راحتی می توانید محصول مورد نظر را از میان دسته بندی ها انتخاب کنید.
  • می توانید محصولات خاص و کمیاب را در اینترنت پیدا کنید.
  • ممکن است در خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی، تخفیف های خوبی کسب کنید.
  • تاریخ معامله و ارسال دقیق محموله، قابل ارزیابی نیست، بنابراین ریسک ها بیشتر است.
  • مراکز خرید آنلاین، چندین سفارش را در یک مکان ارائه می دهند و در بسیاری از موارد، انبارها به صورت اشتراکی است.
  • شرکت ها و فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید در میان آنها جستجوکنید.
  • جستجوی آنلاین، همیشه بهترین نتیجه را داشته است.

برای خرید انلاین باید دقت کنید که اگر وب سایت آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی یک تجارت ثبت شده است، باید در بخش امور مشاوره خرید، تأمین مواد یا پشتیبانی مشتریان، به بهترین شکل و گسترده عمل نماید.

شرکت های بازرگانی یا نمایندگان رسمی از کشورهای خارجی، درخواست خود را از طریق شرکای تجاری ارائه می دهند. نوع ماده و حجم مورد نظر را ثبت می کنند و سپس طبق قوانین حمل و نقل بین المللی، محموله برای مشتری ارسال می شود. محموله اصلی به کشور خریدار وارد می شود و سپس به توزیع کنندگان ارائه می گردد.
برای خرید راحت تر نمایندگان رسمی از شرکت های معتبری مانند شرکت دایا اکسیر در داخل کشور وجود دارد که می توانید به آسانی خرید مواد شیمیایی مورد نیاز مانند خرید محصولات سیگما آلدریچ یا خرید محصولات مرک را انجام دهید.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

اسید مرکاپوتاندکانوئیک 11

متاکریلات روی

کلرید استرانسیوم

2-هیدروکسی اتیل سالیسیلات

اتیل لاکتات

محیط کشت تریپتیک سوی براث(TSB)

آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش

آمفوتریسین B

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

باکتریوفاژ

الایزا

الکتروفورز

کروماتوگرافی

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 105 تاريخ : 27 / 9 / 1401 ساعت: 14:00

یکی از روش هایی که برای تشخیص ایمنی و کشف بیماری های موجود در خون استفاده می شود، تست الایزا یا Enzyme-linked immunosorbent است. دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران در ادامه توضیحات بیشتری درباره تست الایزا و انواع الایزا ارائه میکند.

سنجش ایمونوسوربنت پیوندی با روش الایزا یک سنجش ایمنی بسیار حساس است که برای تشخیص و تعیین کمیت مواد موجود در خون از جمله آنتی بادی ها، آنتی ژن ها، پروتئین ها، گلیکوپروتئین ها و هورمون ها استفاده می گردد. در این روش برای تشخیص این محصولات، از کمپلکس کردن آنتی بادی ها و آنتی ژن ها برای تولید یک نتیجه قابل اندازه گیری، استفاده می شود.

همانطور که میدانید آنتی بادی نوعی پروتئین است که توسط سیستم ایمنی بدن فرد تولید می شود و با دارا بودن مناطقی خاص، به آنتی ژن ها متصل می شود. آنتی ژن نیز پروتئینی است که می تواند از منبع خارجی به دست آید و وقتی به یک آنتی بادی متصل می شود، مجموعه ای از رویدادها را از طریق سیستم ایمنی بدن القا می کند که از این تعامل Elisa  در آزمایش استفاده شده و امکان شناسایی آنتی بادی ها و آنتی ژن های پروتئینی خاص را تنها با مقادیر کمی از نمونه آزمایشی فراهم می کند. تست الایزا برای تشخیص عفونت HIV، آزمایش بارداری و تعیین گروه خونی و غیره کاربرد بسیاری دارد.

برای انجام روش الایزا در آزمایشگاه به وسایل خاصی نیاز است که از مهم ترین آنها را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ELISA  معمولاً در پلیت الایزا 96 چاهکی برای اتصال به پروتئین بسیار قوی در صفحات پلی استایرن پوشش داده  می شود و بسته به نوع  تست الایزا برای آزمایش به مواردی چون آنتی بادی تشخیص اولیه یا ثانویه، آنالیت یا آنتی ژن، آنتی بادی یا آنتی ژن پوشش دهنده، بافر شستشو و بستر یا کروموژن نیاز دارد.

چهار مرحله کلی برای تکمیل ایمونواسی الایزا وجود دارد که عبارت است از:

  1. پوشش با آنتی ژن یا آنتی بادی
  2. مسدود کردن (معمولاً با افزودن آلبومین سرم گاوی [BSA])
  3. تشخیص
  4. خواندن نهایی

میتوان نتیجه گرفت که تست الایزا یک آزمایش نسبتاً دقیق برای یک نمونه خونی است که در دور بالا، سانتریفوژ می‌شود. پس از جداسازی سرم خون از ذرات٬ یک ماده معرف(کانژوگه) به سرم خون اضافه می گردد تا محلول را برای تشخیص وجود پادتن‌های ضد ویروس موردنظر رنگی کند.

لیست برخی مواد شیمیایی ازمایشگاهی

آمونیوم اسید گلیسیریزیک

مفنامیک اسید

دیمر

فنیل اتیل آمین

متیل متاکریلات

بافر

محیط کشت دیکلوران گلیسرول آگار

 

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

فلوسایتومتری

پلاسمید

اپی ژنتیک

باکتریوفاژ

مایکوپلاسما

الکتروفورز

 

ارتباط با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن شماره  cas  موادشیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ و مرک با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس شرکت های فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 95 تاريخ : 24 / 9 / 1401 ساعت: 13:33


علوم مختلف با توجه به فعل و انفعالات معمول موجود در طبيعت پايه ريزي مي شوند تا بشر توانايي کافي در زمينه بررسي و تحليل طبيعت را داشته باشد. از اين رو مواد آزمايشگاهي نيز اکثرا بر همين اساس توليد مي شوند. موادي که در طبيعت وجود دارند و باعث تغيير در طبيعت و زندگي بشر مي شوند. براي بررسي اين تغييرات بايد مواد مختلف را مورد آزمايش قرار داد تا تغييرات لازم را بتوان اعمال کرد.

ممکن است انواع مواد شيميايي در فروشگاه هاي مختلفي وجود داشته باشند و از آن ها در صنعت نيز استفاده شود. ولي آن چه که مهم است، حساسيت بر روي گريد مواد شيميايي و درجه خلوص مواد شيميايي و غلظت اين مواد است که بايد با دقت بسيار بالايي اندازه گيري شود. به همين علت نمي توان از هر جايي براي تأمين مواد آزمايشگاهي اقدام کرد.

خريد مواد شيميايي آزمايشگاهي از مراکز معتبر و شرکت هاي مجاز انجام مي گيرد. مشتريان اين محصولات دانشگاه هاي مختلف و هر موسسه علمي و پژوهشي است که به اين مواد در آزمايشگاه هاي خود نياز دارند.

خريد مواد شيميايي و ساير مواد آزمايشگاهي ممکن است با توجه به نياز موسسه به صورت انبوه يا جزئي خريداري شود.

برخي از مواد نيز هر روز در آزمايشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرند و به علت حجم مورد نياز بايد به صورت عمده خريداري شود.
هنگام خريد مواد شيميايي بايد دقت داشته باشيد که از مراکز معتبر اقدام کنيد. غلظت که روي محصول نوشته شده است در حين آزمايش به فرمول هاي علمي وارد مي شود و در صورت دقيق نبودن آن نتيجه را ناخودآگاه دستخوش تغيير مي کند. از اين رو يک خطاي غير قابل ديد را ايجاد مي کند که نتيجه آزمايش را ممکن است دچار مشکل کند. از اين رو مراکزي را براي خريد برگزينيد که از کيفيت و درجه خلوص محصولات آن ها اطمينان خاطر داشته باشيد.

شرکت دايا اکسير وارد کننده و عرضه کننده انواع مواد شيميايي مرغوب از برند سيگما آلدريچ است که امکان خريدي راحت و مطمئن را براي مشتريان فراهم کرده است. در اين شرکت انواع محصولاتي که مورد نياز در آزمايشگاهي هاي سطح پايين تا بسيار تخصصي است، قابل خريد است.

 

ليست برخي مطالب آموزشي مفيد

کروماتوگرافي

بيوانفورماتيک

فلوسايتومتري

پلاسميد

مايکوپلاسما

 

دايا اکسير ، تامين کننده و مرکز فروش مواد شيميايي در تهران

براي اطلاعات بيشتر به وب سايت شرکت دايا اکسير نمايندگي سايت سيگما آلدريچ و نمايندگي مرک در ايران به آدرس dayaexir.com مراجعه نماييد و جهت دريافت اطلاعات راجع به کت نامبر چيست، Cas number چيست و تفاوت cat no و cas no با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرماييد. انواع محصولات در دايا اکسير موجود ميباشد از جمله:

محصولات سيگما آلدريچ

خريد مواد شيميايي مرک

خريد آنتي بيوتيک هاي آزمايشگاهي

ليست محيط کشت هاي ميکروبي

خريد آنتي بادي و آنتي ژن

خريد معرف هاي آزمايشگاهي، رنگ ها و شناساگرها

خريد بافر

ارتباط با دايا اکسير

شما مي توانيد جهت استعلام قيمت مواد شيميايي، خريد از سايت سيگما آلدريچ و مرک از طريق راه هاي ارتباطي زير با دايا اکسير فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ارتباط حاصل فرماييد همچنين امکان پرداخت امن و آسان از طريق خريد اينترنتي مواد شيميايي آزمايشگاهي براي شما مشتريان محترم فراهم ميباشد.

1. شماره تماس فروش مواد شيميايي 22327043-021

2. تلگرام و واتساپ 09017777023

3. ايميل [email protected]

کارشناسان ما سريعا پاسخگو مي باشند.

 

 

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 94 تاريخ : 21 / 9 / 1401 ساعت: 14:11

سیگما آلدریچ نامی است که اکثر افراد فعال در زمینه آزمایشگاه ها آن را می شناسند و از آن به عنوان یک محصول با کیفیت و مرغوب در آزمایشگاه های خود استفاده می کنند. استفاده از لوازم و مواد آزمایشگاهی استاندارد همیشه دغدغه محققان در زمینه های مختلف بوده است. از این رو سعی می کنند از برندهایی استفاده کنند که بتواند کیفیت بالایی را برای آن ها تضمین کنند.

کیفیت بالای محصولات برای آزمایشگاه ها بسیار مهم است و درصد خطای بسیار ناچیز نیز می تواند بر نتیجه آزمایش های مهم تحقیقاتی تأثیر به سزایی داشته باشد. از این رو اکثر متخصصین در این زمینه از خرید مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ  بهره می برند؛ زیرا از کارایی آن اطلاع دارند.

لیست محصولات سیگما حاوی اطلاعاتی درباره محصولات مختلف شرکت سیگما آلدریچ است. البته این لیست ممکن است از هر شرکتی نسبت به شرکت دیگر متفاوت باشد. شرکت‌های مختلفی به عنوان وارد کننده و فروشنده محصولات سیگما آلدریچ در ایران فعالیت می‌کنند. شرکت دایا اکسیر به عنوان نماینده رسمی سیگما آلدریچ، محصولات این شرکت را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درج می‌کند. البته با توجه نوسانات قیمت ارز در سایت دایا اکسیر ، لیست قیمت محصولات سیگما درج نشده و برای اطلاع از قیمت آنها باید با کارشناسان بخش فروش این شرکت تماس برقرار کنید. پس از اطلاع از قیمت محصولات سیگما می‌توانید به راحتی از طریق سایت، محصولات مورد نظر خود را در اندازه پک های اورجینال خریداری کرده و آنها را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

محصولات آزمایشگاهی شامل طیف وسیعی از مواد مختلف است. با توجه به این که آزمایشگاه در چه حیطه ای فعالیت کند، مواد متفاوتی را نیاز دارند. در حال حاضر محصولات شرکت سیگما آلدریچ شامل بیش از 300000 محصول است که در 65 سایت تولیدی وجود دارند. در بین محصولات این شرکت بزرگ، انواع مواد شیمیایی، بیوشیمیایی، آلی، معرف های آزمایشگاهی ، ایزوتوپ های پایدار، شیمی دارویی، علوم مواد و ... را در بر می گیرد.

امروزه خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی محصولات، بهترین روش و راهکار است. شرکت‌های فروش مواد شیمیایی مختلف اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی برای فروش بهتر و سریعتر محصولات خود می‌کنند. چرا که درب فروشگاه‌های اینترنتی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز باز است و مشتریان می‌توانند در نهایت اطمینان و آرامش در هر زمان و مکانی محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

از طرفی فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی حساسیت‌های خاص خود را دارد و شرکتی که قصد فروش آنها را دارد، باید ضوابط و مقررات بین المللی و داخلی را رعایت کند. کمتر شرکتی مثل شرکت دایا اکسیر وجود دارد که بتواند هم کار واردات و هم کار فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ را به بهترین شکل انجام دهد.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

آستاگزانتین

کلرو متیل فسفونیک دی کلراید

4-کلرو2-متیلانیلین

تیو اوره

دی سدیم هیدروژن فسفات

محیط کشت پپتون واتر بافری

بروموکروزول سبز

آمپی سیلین سدیم

بافر

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

الایزا

الکتروفورز

باکتریوفاژ

پپتید

اپی ژنتیک

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ و نمایندگی مرک در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 123 تاريخ : 20 / 9 / 1401 ساعت: 14:27

وجود محلول بافر در انجام آزمایشات اهمیت زیادی دارد. از این رو محلول های بافر مختلفی بر اساس نیازهای آزمایشگاهی ساخته می شوند.

محلول بافر چیست

محلول بافر (Buffer solution) یک محلول شیمیایی است که از یک اسید ضعیف و نمک آن یا یک باز ضعیف و نمک آن ساخته می‌ شود. محلول‌ های بافرها توانایی حفظ پی‌اچ محلول را حتی در صورت افزودن اندکی باز یا اسید دارند. خون یک نمونه مهم از این نوع محلول‌ بافری است.

عموما ۲ نوع از انواع بافر وجود بافر بازی و بافر اسیدی

بافر اسیدی

بافر اسیدی از یک محلول بافر حاوی مقدار متعددی از اسید ضعیف و نمک آن با یک باز قوی شکل می گیرد، به همین دلیل عنوان بافر اسیدی به آن داده می شود. چنین محلول های بافر دارای pH اسیدی یعنی کمتر از 7 می باشند.

بافر بازی

به بافری بازی می گویند که از یک محلول بافر حاوی مقادیر نسبتا متعددی از باز ضعیف به همراه نمک آن با یک اسید قوی تشکیل شده باشد و در نتیجه نام آن محلول بافر بازی می باشد pH بافر بازی بیشتر از 7 می باشد.

بافرهای کمپانی مرک از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. به همین جهت فروش محلول بافر مرک در بازار امروز در صدر خرید بافر قرار دارد. همچنین قیمت بافرهای کمپانی مرک نیز نسبت به سایر کمپانی ها مناسب تر می باشد. شرکت سیگما آلدریچ نیز از پیشتازان تولید بافر در جهان است و فروش بافر سیگما آلدریچ نیز همانند مرک Merck در رده بالایی از فروش جهانی قرار دارد و سهم عمده ای از خرید بافر، در پوشش کمپانی سیگما می باشد. لازم به ذکر است که قیمت بافر سیگما آلدریچ حدودا با بافرهای شرکت مرک در یک رده و به صورت رقابتی می باشند.

کمپانی های مختلف از جمله دایا اکسیر به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ و نمایندگی مرک  ، بافر هایی با محدوده های متنوعی از pH و با مقادیر و قیمت های مختلف در پک های متنوع ارائه کرده اند. شما می توانید از طریق نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران، نیازهای خود را با هر بودجه ای به میزان مورد نیاز خود برآورده سازید.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

سیلیکات پتاسیم

4 ان ان تری متیلانیلین

بنزوتریازول

تری سدیم سیترات دی هیدرات

آمونیوم استات

محیط کشت MYP آگار

آنتی بادی ضد سیتوکراتینpan-fitc ماوس مونوکلونال

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

الکتروفورز

الایزا

مایکوپلاسما

اپی ژنتیک

پپتید

کروماتوگرافی

 

ارتباط با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی و پیدا کردن کد مرک مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق سایت سیگما آلدریچ امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی با قیمت های مناسب فراهم نموده است.

شماره تماس شرکت های فروش مواد شیمیایی:

تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 92 تاريخ : 15 / 9 / 1401 ساعت: 17:04

سایت مرک آلمان که معمولا با نام گروه مرک (Merck Group)  شناخته می شود یک شرکت چند ملیتی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کشت های میکروبی در دنیا میباشد که در قرن هفدهم میلادی و در سال 1668 در کشور آلمان تاسیس شد و با قدمت 350 ساله خود می توان گفت قدیمی ترین شرکت دارویی جهان می باشد و تاکنون همواره در مسیر گسترش و توسعه فعالیت های خود در زمینه فرآورده های مختلف شیمیایی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد مربوط گام برداشته به طوری که کاتالوگ سل 1860 میلادی در این شرکت 800 محصول اختصاصی را در بر داشته ولی درحال حاضر ده هزار ماده شیمیایی آزمایشگاهی مرک و بیش از 40 هزار محصول تخصصی تولید می شود.

به همین دلیل است که امروزه شرکت مرک Merck یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در عرصه بین الملل تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی است که شرکت هایی مانند سیگما آلدریچ از زیرمجموعه های مرک هستند.

مواد شیمیایی مرک از طیف جامعی برخوردار می باشند. مواد شیمیایی درجه یک و معرف ها به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردها می باشند.

تنوع گسترده محصولات سایت شرکت مرک، امکان انتخاب از بین بیش از 30 هزار مواد شیمیایی مرک و معرف ها را در زمینه کارهای تحقیقی یا تولیدی در اختیار مشتریان میگذارد چه به منظور آنالیز چه به منظور سنتز. همچنین در صورت نیاز مشتریان به پشتیبانی بیشتر آنها می توانند از تیم های خدمات پشتیبانی خرید مواد شیمیایی مرک در سراسر دنیا به نحو احسن استفاده کنند.

شرکت مرک Merck محصولات خود را برای 13 نسل متوالی به محققین و صنایع مختلف ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک امروزه در تمامی پنج قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال 2015 و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

زیرکونیوم IV

ژلاتین از پوست خوک

فلورسئین دیلورات

اتانول 96 درصد

نشاسته

بافر

تتراسایکلین

معرف فنول رد

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

آرت نامبر چیست

 Usp گرید چیست
cas number چیست
کت نامبر cat number چیست

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی و پیدا کردن کد مرک مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق سایت سیگما آلدریچ امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی با قیمت های مناسب فراهم نموده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 95 تاريخ : 15 / 9 / 1401 ساعت: 17:03

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران

اکثر مواد آزمایشگاهی شامل مواد شیمیایی هستند که در بخش های مختلف وجود دارند.اغلب افراد در مرحله اول به دنبال بازار خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در بازار تهران بطور مثال مانند ناصر خسرو هستند در حالیکه مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران به خصوص مراکزی که مواد آزمایشگاهی مورد نیاز برای موسسات تحقیقاتی را فراهم می کنند باید بتوانند شرایط لازم را برای نگهداری آن ها فراهم کنند. همچنین تأمین این مواد از مراکز تولیدی معتبر نیز شرط دیگری است که باید بتوانند به آن عمل کنند.

حجم بازار جهانی خرید و فروش مواد شیمیایی طی چند دهه اخیر به میزان قابل توجهی رشد پیدا کرده است.

خرید و فروش مواد شیمیایی در هر یک از کشورهای جهان شرایط خاص خود را دارد. برخی از کشورها بزرگترین تولید کننده معتبرترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی هستند؛ در مقابل برخی دیگر از کشورها صرفاً مصرف کننده هستند. این که مبادلات و تجارت مواد شیمیایی در هر کشور چگونه و تا چه اندازه موفق است، بستگی به بازار عرضه و تقاضای آن منطقه دارد

 به طور کلی بازار مواد شیمیایی بسیار گسترده است و دقیقاً  از نظر موقعیت جغرافیایی و کاربردهای مختلف طبقه بندی شده است. آن دسته از شرکت های بزرگ از جمله سیگما آلدریچ که سال های طولانی است در حوزه تجارت مواد شیمیایی فعالیت دارند به خوبی با پیچ و خم های بازار آشنا هستند اما برای آن دسته از افرادی که قصد دارند به تازگی به این بازار وارد شوند لازم است مطالعات دقیق تری را از این صنعت انجام دهند.

ممکن است در یک دوره، مواد شیمیایی وارداتی با رونق مواجه شود و در دوره ‌ای دیگر این آمار با رکود روبرو گردد. در حال حاضر در کشور ایران بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد اولیه شیمیایی برای مصرف صنایع در حال فعالیت هستند. ظرفیت این کارخانه ها به گونه ای است که امکان صادرات به سایر بازارهای بین المللی را دارند.

شرکت های زیادی وجود دارد که به صورت مستقل یا به صورت زنجیره ‌ای و به هم پیوسته در قالب یک مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک اقدام به خرید و فروش مواد شیمیایی می کنند.

مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران به شما این امکان را می دهد که در اسرع وقت محصولات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را در هر رده ای که باشند تهیه کنید. یک از مراکز با سابقه در تهران که با داشتن نمایندگی های شرکت معتبر سالها مشغول ارائه خدمت می باشد، شرکت دایا اکسیر است که  برندهای برتر مانند سیگما آلدریچ و مرک را در سبد کالایی خود دارد.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

اکسید سریم(IV)

نیترات پالادیوم(II)

هیدرات کلرید رادیوم (III)

وینیل استات

پتاسیم تیوسیانات

بافر

محیط کشت مولر هینتون آگار

محیط کشت نوترینت آگار

آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

فلوسایتومتری

الکتروفورز

پلاسمید

 

دایا اکسیر ، تامین کننده و  مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کت نامبر چیست، Cas number چیست و انواع گرید مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

لیست محیط کشت میکروبی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید معرف های آزمایشگاهی، رنگ ها و شناساگرها

خرید بافر

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی، خرید از سایت سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان از طریق خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

 

 

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 75 تاريخ : 12 / 9 / 1401 ساعت: 14:17

شرکت سیگما آلدریچ در تهران

نمایندگی مواد شیمیایی سیگما آلدریچ در تهران به شرکتی گفته می شود که به صورت تخصصی، مسئولیت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با برند سیگما آلدریچ در تهران را برعهده دارد. همان طور که می دانید مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ جزو برندهای معروف در جهان شناخته شده است. درصد خلوص تمام مواد شیمیایی سیگما آلدریچ، بیشتر از ۹۹ درصد و با کیفیت بسیار عالی بوده و جزو بهترین مواد آزمایشگاهی برای مطالعات تحقیقاتی و آزمایشگاه های کنترل کیفیت در شرکت ها و صنایع هستند.
تقریباً در هر شرکت دانش ‌بنیان، کارخانه و در تمام دانشگاه ها می توانید یک یا چند دسته ای از انواع مواد شیمیایی سیگما آلدریچ را پیدا کنید. خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی به صورت تضمینی از طریق شرکت سیگما آلدریچ در تهران  برای تمام مراکز و موسسات اهمیت دارد.

با توجه به توضیحات فوق، شهرت و اعتبار شرکتی که به عنوان شرکت نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران  فعالیت می‌ کند، تضمین کننده موفقیت او در بازار خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. مواد شیمیایی سیگما آلدریچ در دسته های مختلف طبقه بندی می شود. 
بافر، محیط کشت میکروبی، حلال های شیمیایی، مواد شیمیایی جامد، آنتی بادی، معرف های آزمایشگاهی، آنتی بیوتیک آزمایشگاهی ، نمک های معدنی و ترکیبات آلی، همگی جزو محصولات ارائه شده توسط برند سیگما آلدریچ هستند.

در تمام کشورهای جهان، شعب فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ موجود می باشد. مرکز نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران، تامین کننده و توزیع کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای مصرف کنندگان است.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فلونومید

اس-دولوکستین هیدروکلراید

هگزاهیدرات لانتام III نیترات

دی اتیل اتر

کلروبنزن

محیط کشت بلاد آگار

محیط پودری تریپتیک سوی براث (TSB)

نیستاتین

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

پپتید

بافر

فلوسایتومتری

باکتریوفاژ

پلاسمید

الایزا

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی و پیدا کردن کد مرک مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق سایت سیگما آلدریچ امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی با قیمت های مناسب فراهم نموده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی

تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی...
ما را در سایت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مسعودی dayaexir1 بازدید : 99 تاريخ : 10 / 9 / 1401 ساعت: 16:26